Fredagsmys!

Ikväll blir det idol och ostbågar. Det tänker jag unna mig för att slit med projektet denna vecka trots att jag är sjuk.

Jag knallade iväg till hemmakväll och skulle hyra en film, bredviud mig i kön står en lång man med rufsigt hår som plötsligt ger ifrån sig en öjudlig suck. Dock var den inte bara ljudlig; den hade ockås en stark doft. Ungefär som aceton!

Wooh! Shit, det snurrade till i huvudet på mig också. Jag tittade lite diskret på mannen som bar två tunga systemkassar. Stackars kille som luktar spolarvätska så tidigt en fredag!

Hur som helst så är jag ju en liten sucker för choklad. Jag inte haft nåt sötsug på ett tag för jag äter inte godis alls, men där vid kassan hade dom den nya "centern". Jag kunde icke motså lusten och köpte en. Med facit i hand kan jag ju avslöja att den inte alls var så god som jag hoppats på och är mest besviken.

Jag menar, jag älskar choklad och jag älskar mint. Denna kombo brukar alltid vara lovely, men inte här. Jag tänker faktistk slänga resten av chokladen. Jag behöver ju inte sitta och tvinga i mig onyttigheter om dem inte är fantastiskt goda!

Nu har jag gjort det! Slängt den alltså. *duktig flicka*



Kommentarer
Postat av: Malin

Fy, vad äckligt. Han vet säkert inte ens om att han luktar :S



Ja, det lät ju som en vinnande kombo, men då behöver jag inte ens testa den alltså, vad bra ;P Jag äter inte heller nåt godis nu, ska försöka hålla på det. Möjligvis kan jag få äta choklad om jag har mensvärk ;P

2009-09-18 @ 19:39:16
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Emily

Jag brukar också gilla den kombon men tycker som du att det inte smakade så som jag hade hoppats på. Men gillar du saltlakrits så kan jag rekommendera deras Center med lakritsfyllning. Den är verkligen superdupergod!

2009-09-18 @ 21:08:32
URL: http://emilychriro.blogg.se/
Postat av: Emily

Ja, men vad bra. Då kan du ju börja testa där nu! :D



Haha ja. Jag vill också bli en sån, dock vet jag inte om jag lyckas särskilt bra. Något som jag har iallafall lyckats med liiiiite är att inte köpa så mycket godis. Förr var det ungefär varje dag, men nu har jag bara köpt godis två gånger på ungefär en månad. Det är ju bra, kanske?

2009-09-18 @ 21:15:18
URL: http://emilychriro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0