Godnatt

Nu har jag förberett allt inför imorgon. Till och med "hårat av" jobbkläderna och lagt i en påse att ta med till jobbet. Tuva tycker väldigt mycket om att ligga i min garderob och man kan ju inte komma till jobbet i päls. För det var ungefär så byxorna såg ut efter att hon har legat och gosat med dem.

Just nu är jag inte trött, men jag borde blir det så att jag kan sova. Klockan är ställd på 05:20 och då är man inte särskilt pigg! Hoppas det går bra i helgen, det är alltid lite nervöst när man jobbar så sällan. Nya grejer och rutiner mm.

Hoppas Heidi är frisk och jobbar med mig för henne har jag inte sett på snart 2 månader! *hoppas*

Nehä, sova skulle jag ju göra. Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Godnatt och sov gott! Hoppas verkligen inte du drabbas av min sömnlöshet :P

2009-09-18 @ 23:16:04
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0