Onsdagsshopping!

Det är väl underbart med höst!

Fina färger i naturen och i butiker! Idag har jag alltså shoppat (och gjort massa nyttigt också). Förresten har jag färgat håret också. Det blev mycket mörkare än jag tänkte, men det funkar=)

Min favoritaffär "New Yorker" blir bara bättre och där hittade jag supersnygga linnen. Jag körde ett säkert kort och tg olika färg av samma modell. Grönt och lila är mina färger! Jag försöker att inte köpa så mycket svart.

På VeroModa hittade jag såna mönsterstrumpbyxor som jag hade för mass år sedan och nu finns dom igen=)

Sen råkade jag köpa en urskön sjal som kommer att bli en riktig höstfavorit. Lila såklart, från Bijouteri Brigitte.
Te inhandlade också. 2 hg Vårkänsla. Spelar ingen roll att det inte är vår, det teet är SÅ gott!

Dagen goda gärning är också urförd, att köpa nya kallingar till K. =) Han klagade igår på att han behövde nya men inte hade nån lust att köpa. Så då gör jag det! Dessutom får jag ju själv bestämma hur dem ska se ut=)

Här kommer lite bilder på dagens fynd.





Kommentarer
Postat av: Malin

Tjusigt! Sådana strumpbyxor är så snygga!

2009-09-09 @ 22:23:37
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: frida

snyggt! härligt med lite höstkläder och höstfärger. nu blir jag super sugen på att köpa nytt:) du är så duktig som köper lite andra färger, du vet ju hur min garderob ser ut, om jag vill sticka ut lite köper jag på sin höjd nått som går i mörkgrått;)

2009-09-10 @ 08:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0