opepp

Fick jobba över en liten stund och då hinner man inte med den första bussen hem så jag fick såklart vänta 30 minuter på nästa. Jättekul att komma hem ännu senare och sen försöka varva ner.

Imorgon ska vi redovisa det första examinationsuppdraget som är ett grupparbete. Det känns väl lite sådär att spela 5-åring inför hela klassen, men nu blev det så. Jag kan inte redigera film så jag spelar teater "frivilligt".

Jag borde verkligen gå och lägga mig eftersom vi ska ses extra tidigt innan redovisningen och prata igenom det sista, men just nu är jag inte trött. Bara trött i kroppen efter helges jobb.

Usch vad jag klagar, men det har inte varit nån bra helg. Man skulle kunna säga att den har gått i pessimistens tecken, jag är ful fet och dålig. Så har det känts! Hoppas det känns bättre imorn. Kristian kommer hem inatt också så då kanske jag blir på lite bättre humör.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tror också att det kommer kännas bättre när Kristian kommer hem, brukar vara så :) Sov gott, imorgon blir en bättre dag! Puss

2009-09-20 @ 23:12:04
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0