På tiden att jag hittade en klocka!

Jag har varit på jakt efter en ny klocka i ungefär 5 år då min förra pajjade helt. Äntligen har jag hittat en som var "jag". Idag var det fullt med marknadsstånd längs hela gågatan mellan Gustaf Adolfs torg och Stortorget. Där fanns massor av mat t ex franska crèpes, italienska korvar, snacks och karameller i överflöd. När jag gick igenom detta såg jag ett klockstånd där en klocka kostade 100kr och två kostade 150kr.

Jag hittade en jag verkligen gillade för 100kr! Inget kvitto och ingen garanti, men vad gör väl det för en hundring?







Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, snygg! Lite rolig sådär :) Helt klart värt en hundring :)

2009-09-25 @ 20:18:53
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj, då går det verkligen undan! Kanske vore nåt för mig också. Har inte tålamod att hålla på jättelänge :P

2009-09-25 @ 20:44:11
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Becca

Skitsnygg! Har inte avslöjat mig förens nu, men frågan är om du kommer ihåg mej? Har iaf kollat in din blogg senaste halvåret. Vore det inte för dej hade jag nog struntat i ögonskugga och kajal för längesen, men det är ju roligt även i vardagen! KRAMKRAM

2009-09-25 @ 22:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0