söndagsshopping=)

Jag vaknade och var på så himla bra humör=)

Åt lite frukost och satt vid datorn. Sen kollade jag lite på "According to Jim", det är så himla roligt!

Sen tittade solen fram så jag bestämde mig för att ta en promenad till Emmaus. Promenad+Second Hand=BRA

När jag kommit typ 2 meter utanför dörren så började det regna, men det gjorde inte så mycket.

Väl på Emmaus (för mig är det avkoppling att gå på second hand) hittade jag två tunikor/klänningar för 80kr/st som blev mina. För ovanlighetens skull köpte jag nåt svart, haha=)

Bara två helt vanliga bekväma som man kan ha i skolan. Det där med jeans har jag lagt på hyllan. Det går inte med mina höfter coh rumpa!






Kommentarer
Postat av: bili

Den längst ner var riktigt snygg! Blir lite avis faktiskt!

2009-09-13 @ 15:38:17
URL: http://bilix.blogg.se/
Postat av: Malin

Tjusiga. Och de såg riktigt sköna ut, perfekt till vardags! Jag börjar också ge upp jeans lite.. Men jag har ju köpt jeansleggings! Då ser man lite mer påklädd ut men det är ändå mjukt och skönt, kanske något för dig med? :) Inte för att du ser halvnaken ut, haha, men ändå! :)

2009-09-13 @ 17:37:00
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0