Till Linda!

Först vill jag säga grattis Linda som fyller 23 år idag! Skickar massa kramar till Australien!
Bilden är från deras bröllop augusti 2006. fatta vilken tur att dem befinner sig i Sverige just precis nästa sommar när vi ska gifta oss. Är så gad för det! Saknar dig gumman!


Idag har jag bara myst med Tuva i flera timmar och kollat på filmen jag hyrde. Den var faktiskt riktigt bra! Typisk tjejfilm=) Nu ska jag bara borsta tänderna och ge mig iväg till jobbet. Sista passet den här månaden.

Skulle egentligen ha läst lite kurslitteratur eller övat på teatern, men det gick bara inte. Teatern får jag kolla på ikväll och läsandet får jag ta till veckan. Det har räckt bra med jobbet och förkylningen, skolan tar jag på vardagarna istället.

Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, vilken tjusig brud :)



Då ska jag ta och kolla på den jag med någon gång!

På helgerna tycker jag man kan få ta en paus på skolan, så gott det går..

2009-09-20 @ 15:04:44
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack! Jag ar oxa valdigt glad att vi ar i svergie for erat Brollop!! :) ska bli sa roligt!

Ssaknar dej Massor

Puss o Kram



P.s Hoppas att du kanner dej battre snart! finns inget varre an att kanna sig nere... sjalv ar jag hemma sjuk idag.....blaaah.

Puss

2009-09-21 @ 02:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0