En lista....

Jag tycker att det är ganska intressant att se hur folk beskriver sig själva, men nästan ännu mer intressant att se hur andra skulle beskriva mig. Ni vet, första intrycket och hur man ändrar uppfattning efter ett tag, eller inte.

Vem är jag liksom? Vem är jag för mig och stämmer med andras bild av mig??

Det här är jag enligt mig:

Jag tycker om: Pyssel, make-up, inredning, levande ljus, djur, att gå promenader och prata skit, glass ostbågar och romantiska komedier/drama


Tycker inte om: Kyla, stress, dyr kurslitteratur,migrän, lögner, att köra bil, att inte kunna planera, parkeringsböter, när djur missköts och när vår kära granne spelar idiotiskt hög musik.

Ska: Gifta mig i sommar, bli lärare/förskolärare, gå ner i vikt och försöka sy en klänning.

Borde: utnyttja mitt årskort på gymmet 300m bort, inte känna mig stressad över saker jag inte kan påverka, ringa mina gamla vänner oftare, plugga istället för att blogga!

Så nu är det er tur, vilka är ni???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0