rensar garderoben

Ja, jag fick ett ryck. Det ger en inte bättre självförtroende att se garberoben fullsmockad av kläder som är för små! Så nu sorterar jag...igen. Allt som fortfarande är snyggt men för litet åker ner i kassar och så ska jag ta fram det när jag har blivit smalare. Ingen blir ju gladare av en trång garderob där 75% av innehållet inte kan användas!

Så...nu är hela dubbelsängen full med kläder igen. och Tuva hjälper gladeligen till att håra ner dem plagg jag har rollat =( Dumma katt, men hon är så söt så jag kan inte bli arg!

Man skulle kunna säga att det blir lite....luftigare...i garderoben. En positiv sak är att jag nu faktiskt kan se vad jag har för kläder, om man nu ska se nåt positivit i att reducera.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag borde göra samma sak.. Rensade ju i höstas någon gång, men det är fortfarande en del kvar som jag inte kan ha längre. Så himla tråkigt!

2010-04-10 @ 13:25:28
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: syster-yster

Då kan ju jag få alla kläder:D

2010-04-11 @ 10:33:30
Postat av: Maria

Nä du, syster! Du kan inte ens ha dom, men jag ska ha dom om några kilo mindre!

2010-04-11 @ 11:23:21
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0