slapparsöndag

Vädret är mulet, jag som ville ta en solig promenad...

Idag ska jag försöka läsa en ny kurs-bok som kom med posten. Jag beställer från Lycknis, dem verkar vara billigast på studentlittertur om man bortser från att köpa begagnat. Jag passade på att köpa två pocketböcker av min favoritförfattare Marian Keyes också, dem kostade bara 30kr/st!

Men pocketböckerna får allt vänta till sommaren. Jag har så mycket kursliteratur att läsa att jag faktiskt inte hinner/orkar läsa andra textar.

Men visst ser det mer lockande ut med  två romaner än en tråkig kurslitteraturbok? Även om den säkert är intressant så är den varken lättläst, rolig eller spännande!






Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jag vet precis hur det är.. Jag är aldrig någonsin lockad av att läsa kurslitteratur, oavsett hur intressant det än må vara. Alla skriver ju på ett sånt himla tråkigt sätt! Får jag låna Marian Keyesböckerna sen? Jag har snart läst ut mina som vi köpte i somras :) Jag har knappt haft tid att läsa sen i somras, så just nu går det trögt..



Låter ju bra det där med viktklubben, kanske ska göra ett försök snart. Måste bara hitta lite motivation först..

2010-04-11 @ 13:40:28
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0