Favorit i repris...NOT!

Jaha, då var vi sjuka igen då!

Igår var vi på nåt så knäppt som Monstertruckshow där ett gäng galna tyskar gjorde massa stuntgrejer på motorcyklar bilar och monstertrucks. Pappa la ut en annons på blocket för att sälja deras gamla skruttbil som sett sina bästa dagar. En vcker dag ringde "Sigge" från Monstertruckshowen och ville köpa bilen för 1000kr och fribiljetter. Visst, kör på det!

Så igår stod jag Kristian och brorsan ute i regnet och tittade på vansinnet, fast vår bil blev inte mosad. Antagligen kraschar dem den en annan show för bilarna som totalmosades igår var redan lite förstörda.

Hur som helst så var det ganska kyligt och det regnade. Jag hade lite ont i halsen redan innan, men sen på kvällen blev det ännu värre. Jag ahr knappt sovit i natt och idag ska vi inte ens prata om!

Jag skulle ha gått på 30-årskalas hos en kompis men det blir det inget med. Jag tror inte att födelsedagsbarnet vill smittad heller!

En grej som jag har stört mig på ett tag nu...är inte Måns möloler sjukt lik han i Inspector Gadget?
Jag hamnade framför "Timeout" igår och då vad Måns Möller med. Han är varken rolig eller snygg så vad gör han i TV-rutan? Han kan ju vara stand-in för Inspector Gadget nu iallafall!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag skrattar år Måns ibland, men det är mest för att han ser så himla rolig ut :P



Krya på dig! Eller cry on you som we säger in svengelska!

2010-08-26 @ 13:22:16
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Jippi! Då är du lite extra glad åt förkylningen den här gången förstås ;P Halsen och lungorna är ju inte att leka med..

2010-08-27 @ 11:18:27
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0