stammis?

Hör och häpna! Jag fick en tid redan idag när jag ringde till vårdcentralen!

Kanske för att sköterska i luren hörde hur illa jag låter. Hon frågade om jag hade provat de receptfria hostmedicinerna först men när ajg sa att jag kört med mollipect (som är receptbelagt) utan resultat så trollade hon fram en tid till mig =) Den här gången måste jag be om att inte få coccilana för det är rävgift som min mor hade uttryckt det!

Igår köpte jag en fin laptop på netnonnet och så står det på kartongen med stora bokstäver

"Ej öppet köp vid bruten förpackning". Varför jag är orolig är qatt när jag öppnat kartongen och ska sätta ihop datorn så är det fel sorts strömsladd! Den här kontakten som ska in i vägguttaget hade 3 piggar!!!!
Kundservice hade inte öppet igår när jag upptäckte det och butiken har inget telefonnummer. Hoppas verkligen dom bara kan ge mig en ny sladd!!!!


Om jag/vi orkar måste jag in en vng på skolan också och låna pisstråkig kurslitteratur. Om min kära man pallar skjutsa mig till skolan vill säga för jag orkar inte åka buss dit och kånka hem alla böcker!

Nej, nu ska jag hosta lite till och äta frukost innan jag ska till vårdcentralen =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra att du fick en tid så snabbt. Hoppas de kan bota dig också!



Om det är något fel på varan måste man ju få komma tillbaka, man ska ju inte behöva betala massa pengar för något man inte kan använda! Kan de inte byta sladd får de väl ge dig en sån där utlandsadapter eller vad det nu kan heta. En sån som omvandlar till en normal kontakt ;P

2010-08-31 @ 09:46:04
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0