smygreklam

Jag är lite halvkrasslig och orkar inte direkt göra nåt vettigt. Håller på och tvättar i tvättstugan och maskinerna har fått spunk och varken sköljer eller centrifugerar, KUL! Jag har dokumenterat färdigt för idag till alla möjliga arbeten i skolan och gosat med katten. Så vad ska jag göra nu?

Jag passar på att smygreklama eller snarare rekommendera schampo och balsam från Tresemmé! Jag har testat frisörschampon förut men inte tyckt att det varit värt pengarna så skillnaden inte blev så stor. Men det här är inte så jättedyrt om man jämför literpriset på Tresemmé och vanligt schampo på ica. Mitt hår blir lent och fint, till och mer förre kluvna toppar! Jag använder anti-breakage och är supernöjd. Det enda negativa är väl storleken på flaskorna, det blir trångt i duschen! Väl värt att testa!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har också funderat på att testa, kanske är värt det då :)

2010-02-09 @ 22:33:02
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack :) Nej, det blev inte så kort trots allt. Det ser sjukt mycket bättre ut än innan, så skönt att det är fräscht igen. Snart blir det nog Tresemméinköp också. Nu ska håret få må bra ;)

2010-02-12 @ 19:33:48
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Det blir faktiskt ganska ljust med den här röda färgen. Hade lite ljusbrunare för typ 1,5 år sen. Fast det blir ju inte så jätteljust på mitt hår eftersom det är så mörkt. Är lite sugen, men det känns inte som mitt hår mår så bra av att färgas.. Och ska jag ta en ljusbrun färg måste jag ju färga utväxten stup i kvarten.. Är lite kluven :)

2010-02-13 @ 19:23:08
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0