Nu ni!

Imorgon börjar mitt nya liv för miljonte gången.

Jag ska på synundersökning för linser=) Att ha sminkat sig och sen sätta på brillorna är som att ha fixat håret och sen sätta på en hockeyhjälm!


No more candy! Jag ska köra lite diet och hoppas på att bli av med x antal kilo!

Ett paket från Ellos kom idag och allt var jättefint så nu har jag lite nya kläder att krympa i också=) köpte dessutom en supersnygg "finklänning" på myrorna i Västerås för några veckor sedan.

Nu ni, snygg tjej_86 kommer här!

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt! Jag hoppas att det kommer gå lika bra för mig med viktnedgång, hehe. Roligt med kläderna! Visa bilder? ;)



Fast det där med smink och brills vet jag inte om jag håller med om :) Man får nog bara ha lite mer smink så det syns ordentligt ;P

2010-01-12 @ 22:58:50
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad skönt det låter med linser!



Jag önskar dig lycka till men just nu låter du så positiv så du kommer att klara det galant!

Kram!!

2010-01-13 @ 19:59:10
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0