Escada Marine Groove

Jag har alltid varit svag för escadas parfymer och idag provade jag deras Marine Groove i en butik. Den doftar ljuvlig sommar och passade perfekt på min hudtyp. Eftersom jag letat efter en parfym att ha på bröllopet (och sen också) så blev jag helt kär. Men 430kr var lite väl saftigt tyckte jag. Väl hemma googlade jag på namnet och hittade en prisjämförelse som visade att Nordic Feel hade den för 295kr. Överkomligt tänkte jag och klickade hem den, nu väntar jag bara på ett sms så att jag kan hämta den =)

Internetshopping is the shit när man bor på vischan!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej, precis.. man behöver inte alls ha så mycket socker. Mycket godare med bara litegrann, jag snodde mammas knep ;)



Tackar, det var inte så svårt dock :P Fattar inte varför jag inte har klippt av dem tidigare, köpte dem för typ två år sen.

2010-07-07 @ 22:32:11
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Oh, den måste jag också lukta på. Det går ju hitta parfym mycket billigare på nätet, men man vill ju förstås lukta först :)

2010-07-07 @ 22:35:08
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0