I'm snopping earth-men!

Såhär såg det ut tidigare i veckan:
Det var ett evigt "snoppande" av jordgubbar och i vanlig ordning spårade jag och syrran ur och direktöversatt allt till engelska. Eath-men är såklart jordgubbar. Stackars Mamma som måste stå ut med oss när vi sätter igång.





Anna hittade ett jordgubbspar som satt ihop som körsbär så jag ville fota, men vi garvade så mycket så det blev inte så bra för jag kunde inte hålla stilla kameran.



Återigen spårade det ur men på den här bilden kan man iaf skymta mina små fräknar som jag faktiskt är stolt över. Jag har aldrig haft fräknar förr, men nu var det tydligen dags=)
Vad tycks förresten om min "ljusbruna" hårfärg?




Kommentarer
Postat av: Malin

Du är ju också en brunis! Fräknar är så somrigt och fint :) Fin hårfärg också, det ser naturligt ut :)



Ja, lite skumt låtval.. Men den var tydligen väldigt "dem" enligt brudparet. Brudens mamma kom och sa det efteråt också, så det var nog ett bra låtval för dem :)

2010-07-04 @ 22:50:35
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Det var ju inga problem alls att förstå svengelskan, det är ju hur logiskt som helst ;) Earth-men on the trampboat hade varit nåt på Cypern!

2010-07-04 @ 22:50:53
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0