Skofantasten är tillbaka!

Jag är lycklig! Det är superlängesen jag gjorde såna skofynd som jag gjorde igår! För nästan 4 år sedan tog jag och Malin en heldag på ikanohuset och kom hem med flera kassar var. Jag har varit värsta skofantasten, men det har minskat drastiskt i skohyllan senaste åren. Det har varit fult skomode och ingenting har passat, men NU!
För 398kr kom jag hem med tre par skor som jag ÄLSKAR!  Det sista paret fanns i en realåda så dem fanns inte kvar som bild på hemsidan  så jag har fotat själv bara för att visa hur snygg (och sköna) dom är!
Skofantasten är tillbaka!

Ballerina från Skopunkten.com
Pumps från Skopunkten.com





Kommentarer
Postat av: Josefin

Det nedersta paret var ju toksöta! Vilket fynd :D

2010-03-29 @ 18:57:15
Postat av: Elin

Sista paret är superläckra!

2010-03-29 @ 22:18:51
Postat av: Malin

Yeah, snygga! Jag måste också åka till skopunkten snart! Det låter ju helt sjukt att det är så längesen, men det är det ju när jag tänker efter. De där översta har jag också spanat på :) Och de längst ner är verkligen skitsnygga!

2010-03-30 @ 19:27:36
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0