Äntligen!

Som jag har letat efter en liten handväska i flera år och nu hittade jag två i samma affär!

Fick ett ryck och hoppade av bussen på en annan hållplats och knallade in på Humana Second Hand.
Där fanns dem, mina två nya favoriter för 79kr/st!

Som ni kanske märkt är det i stort sett omöjligt att fota någonting hemma utan att katten slinker in på bilden. När det faktiskt är hon som är motivet så är det ännu omöjligare att få ett bra foto för hon vill gärna gosa med linsen och spinner när jag tar fram kameran. Knepig katt!


HIttade också en fin almenacka som räcker längre än den jag har.
Nu ska jag strukturera upp sommaren!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, vilka bra fynd!



Vet du en sak? Jag saknar dig! Puss

2010-05-01 @ 13:54:03
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0