Viktiga papper...

Nu ni!

Vi har precis skrivit på hindersprövningen och ska lägga kuvertet på posten imorn. This is happening på riktigt och det känns så himla bra!

Det enda jag ogillar är själv orden fru och hustru. Å andra sidan ogillar jag ordet kvinna också och kommer förmodligen att betrakta mig som en tjej hela livet. Kristian får gärna kalla mig frugan om man vill, men det där med fru eller hustru, det skippar vi va?

JA, jag förstår att jag är knäpp men det är nog en av anledningarna till att han vill gifta sig med mig. =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, tänk att vi tycker ganska lika när det gäller det här också ;P Har också något emot ordet kvinna. Och typ fru och fästmö och sånt, låter så konstigt i mina öron..

2010-05-26 @ 22:02:25
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0