Biggest Loser Sverige!!!

Ikväll är det premiär för Biggest Loser Sverige och gissa vem som kommer sitta bänkad?
Jag älskar biggest loser och skulle gärna ha en egen Bob & Jillian som skrek på mig i gymmet!
Förmodligen kommer jag bli besviken på kvällens program eftersom svenska serier oftast inte är lika bra som amerikanska. Har jag rätt så kommer det vara mycket mesigare och helt enkelt svenskare, men vi får se =)
Nu ska jag ta mig ett mellanmål och titta på ett avsnitt true blood innan jag tar itu med lägenheten och pluggandet.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det måste jag nog också se! Kul att den amerikanska går timmen innan också ;P



Okej, då kanske det inte gör så stor skillnad då.. Eller får man hjälp med vad/hur mycket man ska träna också? Känns ju lite ovärt att betala om jag ändå har hittat något som funkar och är alldeles gratis :)

2010-09-06 @ 18:01:54
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad tyckte du om den svenska versionen? Tränarna verkar ju inte särskilt elaka :P



Det låter ju inte så dumt iofs.. Var viktklubb värt pengarna tycker du?

2010-09-06 @ 21:18:21
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0