En puff och jag smäller av!

Detta inlägg hamnar under kategorin träning&hälsa med betoning på hälsa. inte träning alls om jag ska vara ärlig.

Jag är världens fjomp och min näsa tål inte nässpray för vuxna. Då dör den och jag gråter. Nu har jag alltså äntligen köpt den efterlängtade nässprayen (för barn), men jga dig lite ändå! Jag tål ju ingenting!

Men jag kan ju trösta mig med att en snäll apotekstant sa att om man tar två puffat med barn-sprayen så blir det samma effekt som vuxensprayen. Nu känner jag mig inte lika fjantig längre fast jag bara tar en puff och dör lite grann. 

Men vill få man få luft får man lida pin. Heter det inte så? Nu kan jag iallafall andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0