Krafttag.

Nu är jag innerligt trött på min allergiska reaktion mot något konstigt som jag inte kan komma på vad det är. Har heller ingen lust att gå till en vårdcentral där man får göra pricktest som konstaterar att jag inte är allergisk mot hö eller pälsdjur.

Nu har jag tagit saken i egna händer.

* jag har dammsugit hela sovrummet inkl.sängen med madrasser och nu är fönstren vidöppna för att vädra ut allt gammalt.
* jag ska byta lakan efter vädringen
* jag ska aldrig ha samma kläder 2 dagar i rad (det blir mycket tvätt)
*Jag har smort in i princip hela mig med mildison
* jag anstränger mig så att jag blir tokig på att INTE klia mig nånstans. jag ser redan ut som att jag blivit attakerad av edward scissorhands.
*Jag äter allergitabletter
*jag försöker att bara använda bomullskläder närmast kroppen.

Vad ska jag göra sen då om det inte funkar? jag blir tokig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0