vad jag har låtit bli:

Idag har jag inte ätit nybakade blåbärsmuffins och pepparkakor på jobbet fast jag kunde. Imorron ska jag inte äta ostkaka med sylt och grädde på jobbet. I övermorgon ska jag inte äta fromage på jobbet.

Jag har en hel veckas matsedel med efterrätt  till varje lunch som jag kan rabbla vad jag inte ska äta av.
Hoppas sötsuget går över snabbt för då är det inte lika jobbigt att låta bli. Det finns en annan taktik också och det är att se sig själv i närmsta spegel för då försvinner matlusten direkt.

Jag ska försöka pallra mig iväg på lite yoga imorn tänkte jag. har inte gjort yoga på 4 år snart så jag har väl glömt allt jag kunde. nybörjare igen på=)

Nu bir det ett avsnitt CSI och sen sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0