Får inte borsta tänderna!!!

Efter tandläkarbesöket blöev jag helt mör. jag hade ju tänkt lämna tillbaka filmer på Hemmakväll och kolla efter sneakers på stan, men det tog stopp. Orkade inte ens åka till gospelkören som jag har längtat lite efter.

Kanske inte så konstigt iofs efter plågandet  vid lunchtid. Nu ska jag äta lite kräm till kvällsmat och sen somnar jag nog i sängen framför tv:n.

Det värsta är att jag INTE FÅR borsta tänderna eftersom tandläkaren använde nåt speciellt medel. inte borsta tänderna på 24 timmar och jag som borstar 3-4 gånger om dagen annars! Jag lider lite. Får se till att äta nåt  med god eftersmak innan jag ska sova för natten.

Jag kan knappt äta frukost om jag inte har borstat tänderna innan, och de 24 timmarna har inte gått förrän kl.13:00  imorn. Ojoj, hur ska detta gå?

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad svårt! Men du får äta nåt som smakar tandkräm kanske ;) Har du sett den tredje filmen vi hyrde?

2009-03-18 @ 21:37:47
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Förstår att du var både hungrig och törstig! Haha, jag kan inte äta frukost om jag har borstat tänderna innan, då smakar ju allt skit :P Jag borstar efter istället :) Men snart får du väl borsta igen iaf. Känns konstigt att tandläkaren ordinerar att man inte får borsta tänderna!

2009-03-19 @ 10:33:30
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0