...

Tur att det finns Ipren! Kom hem igår med världens huvudvärk som övergick i nåt mígränliknande tillstånd. Jag somnade i ett helt nedsläckt sovrum och vaknade igen kl.18 när Mamma ringde.  När Kristian kom hem fick han leta reda på Ipren åt mig och pyssla om mig lite. Det blev hämtmat och jag läste inte en enda sida kurslitteratur.

Sen när jag ville titta på TV kom Kristian på det smartaste: Solglasögon!
Så jag låg i ett kolsvart rum med solglasögon på (utanpå mina vanliga glasögon) och tittade på NCIS=)

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, det där med solglasögonen lät himla läckert! Hoppas huvudet tar sitt förnuft till fånga snart och slutar göra ont!

2009-11-18 @ 13:13:42
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0